BlueSend
    Facebook
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

Możliwości systemu BlueSend


tel

Wszechobecne ulotki i broszury, zapełniają śmietniki, fruwają po ulicach miast i zalegają w kątach, stając się coraz bardziej natrętną i coraz mniej efektywną formą reklamy.

Rozwiązaniem odpowiadającym potrzebie wprowadzenia nowoczesnej, atrakcyjnej formy przekazu informacji marketingowych, jest BlueSend – system pozwalający w sposób wygodny i tani docierać do urządzeń mobilnych potencjalnych klientów. Co istotne, reklama, bądź informacje dostarczane w ten sposób nie zmuszają odbiorcy do zapoznania się z nimi – to odbiorca decyduje, czy ściągnie na swój telefon zaproponowany przez system, darmowy plik.

 •   Tak podana informacja pobudza ciekawość i receptywność, ale nie ingeruje niepotrzebnie w naszą              przestrzeń osobistą.

                                                                                                   •   Zastosowanie nowoczesnych narzędzi, do których należy Bluetooth Marketing ściśle wiąże markę z                                                                                                                 takimi przymiotami jak innowacyjność, czy skuteczność.

 

Co można wysłać za pomocą systemu BlueSend ?

 

Grafikę!

Trudno przecenić rolę obrazu w przekazie marketingowym – bo choć to truizm, to jednak jeden obraz wart jest często więcej niż tysiąc słów. System BlueSend jako narzędzie marketingu mobilnego pozwala wysyłać dowolne obrazy czy grafiki na telefony komórkowe potencjalnych klientów.

Co można wysłać? Tapetę z logotypem, ciekawe zdjęcie, grafikę, kadr z filmu promocyjnego, prostą animację, kupon rabatowy… wszystko – ważne by było to charakterystyczne, ciekawe dla odbiorcy i niosło ze sobą wartość dodaną. Jeśli przekaz mu się spodoba, zachowa go na telefonie, a może nawet prześle znajomym…

 

Muzykę!

Twoja kampania opiera się głównie na muzyce lub dźwięku? A może chcesz podarować swoim klientom ciekawy, ale niedrogi gadżet? Wyślij im plik muzyczny na telefon komórkowy za pomocą systemu BlueSend.

Może będzie to dzwonek, albo sygnał SMSa? Tu jednak możliwości wcale się nie kończą – możesz wysłać krótki fragment opowiadania, którego wysłuchają w czasie jazdy autobusem, koncert fortepianowy, mocny rockowy kawałek, albo zabawny skecz kabaretowy – wszak każdy potrzebuje się czasem pośmiać… i każdy lubi prezenty

Teraz to naprawdę jest łatwe jak nigdy dotąd – wystarczy, by posiadacz telefonu znalazł się w pobliżu nadajnika i zgodził pobrać darmowy plik – to wszystko. Twój przekaz zabierze ze sobą na telefonie komórkowym by wysłuchać go, kiedy tylko zechce.

 

Film!

Aktualnie niesamowitą popularność zdobywają krótkie, często amatorskie filmiki. W internecie można znaleźć ogromne ich ilości, na każdy niemal temat. Śmieszne sytuacje, porady i instrukcje, alternatywne wersje znanych reklam… Film jest jak wiadomo potężnym narzędziem reklamowym. Tradycyjna reklama telewizyjna nie jest już jednak jedynym sposobem docierania do potencjalnych klientów. Nie trzeba też ubiegać się o drogie czasy reklamowe.

Systemu BlueSend pozwala zredukować koszty kampanii – umożliwia przesyłanie opracowanego filmiku promocyjnego do potencjalnych klientów przez cały czas, nie generując dodatkowych kosztów!

Zobacz film przesyłany już za pomocą systemu BlueSend jako promocja Targów Intertelecom 2009

 

Gry!

Rozrywka pełni ogromną rolę w obecnych mediach, często stając się narzędziem dla kampanii reklamowych, czy akcji społecznych (wedle hasła „uczyć bawiąc”). Któż oprze się bowiem pokusie drobnych, zabawnych gier? Jakie treści będą w nich zawarte – to już zależy od autora.

Dlaczego zatem nie sprezentować naszemu potencjalnemu klientowi gry, którą mógłby otrzymać za darmo na swój telefon komórkowy i korzystać z niej, grając w wolnej chwili? Forma ta w szczególności skierowana może być do ludzi młodych, lecz nie tylko. Jest to bardzo skuteczny, wygodny, a przy tym niedrogi sposób promowania marki, prowadzenia kampanii, czy rozpowszechniania informacji, poprzez użycie najnowszych narzędzi Marketingu Mobilnego. Należy do nich system BlueSend, umożliwiający wysyłanie promocyjnej gry na telefony odbiorców za pomocą protokołu Bluetooth.

 

Aplikacje!

Współcześnie najefektywniejsza informacja, to informacja interaktywna, wzbogacona o interesujące multimedia, przystępna, prowadząca przez ścieżki skojarzeń i pokrewnych tematów. Idealnym narzędziem przekazywania rozbudowanych zbiorów danych są aplikacje multimedialne, porządkujące i przystępnie prezentujące zawarte w nich zasoby. Nabierają one nowego znaczenia w obliczu coraz szerszego zastosowania Marketingu Mobilnego. Na niemal każdym urządzeniu mobilnym takim jak palmtop, czy telefon komórkowy, można aktualnie uruchomić sprawnie działające informatory, katalogi, mapy czy wyszukiwarki.

Przy zastosowaniu systemu BlueSend aplikacje multimedialne, mogą być rozpowszechniane na szeroką skalę, bez generowania obciążających i narastających kosztów kampanii. Odbiorca przekazu będzie miał natomiast możliwość wielokrotnego korzystania z aplikacji – zgodnej z wizerunkiem firmy – w dowolnym momencie, na swoim telefonie. Informacje z jakich będzie korzystał mogą dotyczyć oferty, lokalizacji punktów sprzedaży, aktualności, wszystkiego razem i czegokolwiek, o czym chcielibyśmy go informować. 


     

Copyright © BlueSend - Marketing mobilny
           
Powered by WordPress | Designed by: video games | Thanks to Sicherheitsdienst, Trucks and SUV