BlueSend
    Facebook
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

VII Krakowski Festiwal Recyklingu


festiwal r

Wraz z Wydziałem Kształtowania Krajobrazu Urzędu Miasta Krakowa firma ksi.pl sp. z o.o. – właściciel marki BlueSend – przygotowała mobilną kampanię promującą troskę o środowisko naturalne. Wszyscy odwiedzający mogli otrzymać upominek w postaci pamiątkowej tapety na telefon komórkowy. Wystarczyło włączyć bluetooth w telefonie, ustawić tryb publiczny i przejść w pobliże namiotów sponsorów. Takie nowatorskie podejście do promocji szczególnie podobało się najmłodszym uczestnikom festiwalu, choć i na telefonach dorosłych można było zauważyć charakterystyczny zielono pomarańczowy motyw – logo festiwalu. Zgodnie ze statystykami zebranymi przez system, co siódmy odwiedzający pobrał tapetę na swoje urządzenie mobilne, choć czy pobrała ją również Kayah – gwiazda festiwalu – nie wiemy.

 


Copyright © BlueSend - Marketing mobilny
           
Powered by WordPress | Designed by: video games | Thanks to Sicherheitsdienst, Trucks and SUV